вівторок, 10 жовтня 2023 р.

Ментальне здоров'я

Що таке ментальне здоров’я?

Згідно з визначенням ВООЗ, ментальне здоров’я - це стан щастя та добробуту, в якому людина реалізує свої творчі здібності, може протистояти життєвим стресам, продуктивно працювати та робити внесок у суспільне життя.



Це означає, що ментальне здоров’я об’єднує здоровий дух та психіку людини із соціальним складником. Воно є важливим для втілення бажань, реалізації цілей, доброго фізичного самопочуття. А з іншого боку - психічне здоров’я кожного індивіда важливе для всього суспільства.


Стан ментального здоров’я залежить від багатьох чинників: соціальних, екологічних та навіть економічних.


Психічно здорова людина:

  • може розрізняти свої емоції, керувати ними та гармонійно функціонувати;
  • здатна спілкуватися і будувати стосунки з іншими;
  • розвивається й навчається;
  • позитивно оцінює себе, приймає та любить;
  • приймає власні тверді рішення;
  • нормально адаптується до нових умов життя;
  • може розв’язувати проблеми.

Здатність отримувати задоволення від життя - основна риса ментально здорової людини.


https://www.howareu.com